اعطاء نمایندگی فروش

نمایندگی فروش لواشک و ترشک صادراتی

اعطای نمایندگی لواشک ترش طعم

تولید ملی و ایجاد کسب و کاری پررونق می‌تواند منجر به بهبود اقتصاد کشور و همچنین اشتغال زایی جوانان شود. از همین رو شرکت مهر گستران طعم ساز که یکی از مجموعه‌های بسیار موفق در زمینه تولید و فروش لواشک و ترشک به حساب می‌آید، اقدام به اعطای نمایندگی فروش محصولات ترش طعم کرده است.

از آن جایی که این خوراکی‌ها در کشور ما طرفداران زیادی دارد و مجموعه ترش طعم نیز از اعتبار و جایگاه بالایی برخوردار است. این یک فرصت مناسب برای مجموعه‌های پخش و فروش عمده برای راه اندازی کسب و کاری پرسود به حساب می‌آید. در این مطلب به طور مفصل جوانب مختلف این موضوع را بررسی خواهیم کرد.

معرفی برند ترش طعم

شرکت مهر گستران طعم ساز با نام تجاری ترش طعم راناس یکی از موفق‌ترین مجموعه‌های حال حاضر ایران در زمینه ارائه انواع آلوچه و لواشک بهداشتی به حساب می‌آید. آن‌ها برای تولید محصولاتی با کیفیت از تازه‌ترین میوه‌ها را بکار می‌گیرند و همچنین از اضافه کردن مواد افزودنی به لواشک‌ها و ترشک‌های خود پرهیز می‌کنند.

این مجموعه از سال 1396 فعالیت خود را آغاز کرده و با کادری حرفه ای از کارشناسان مواد غذایی، تلاش می‌کند تا کیفیت محصولات تولیدی خود را به حداکثر برساند. آن‌ها در نمایشگاه آگروفود 1402 شرکت کردند و در جلب نظر بازدید کنندگان بسیار موفق بودند. همچنین در سال 1403 در نمایشگاه شیرینی و شکلات حضور داشتند و موفق شدند پربازدیدترین غرفه در سالن 31 شوند. آن‌ها به خوبی در این سال‌ها توانسته اند پیشرفت کنند و پتانسیل بالایی در تولید از خود نشان داده اند.

این مجموعه همچنین تمرکز خوبی روی بسته‌بندی‌های بهداشتی و شیک دارد. آن‌ها ترشک و لواشک را با بسته‌بندی‌های مختلف از جمله پیاله‌ای، ظرفی، لیوانی، رولی و مدل مخصوص پذیرایی روانه بازار می‌کنند. این باعث شده تا مشتریان بتوانند از این میان وعده سالم چه در مدرسه، چه در محل کار و حتی در مهمانی‌ها و دورهمی‌ها لذت ببرند.

همچنین این برند موفق به صادرات محصولات خود شده و توانسته علاوه بر کسب اعتبار و رسیدن به جایگاهی مناسب در بازار داخلی، در بازار بین‌المللی نیز برای خود جا باز کند. اکنون این شرکت قصد دارد به افراد داوطلب نمایندگی فروش محصولات ترش طعم را در شهرهای مختلف اعطا کند.

این یک فرصت بی‌نظیر برای داشتن یک نمایندگی پویا، فعال و سودده است. آن‌ها برای اعطای این نمایندگی یک‌سری شرایط را اعلام کرده‌اند که افراد در صورت واجد شرایط بودن  می‌توانند با این شرکت شناخته شده همکاری نمایند. در ادامه به بررسی این شرایط خواهیم پرداخت.

شرایط همکاری با برند ترش طعم راناس

شرکت مهر گستران طعم ساز که با برند تجاری ترش طعم راناس فعالیت می‌کند، یکی از شرکت‌های خوش نام و معتبر در حوزه تولید لواشک و ترشک است. آن‌ها قصد اعطای نمایندگی فروش محصولات ترش طعم به افراد واجد شرایط را دارند، اما کسانی که برای دریافت نمایندگی اقدام می‌کنند باید یک سری شرایط را داشته باشند که آن‌ها را در این بخش بررسی می‌کنیم.

قدرت پخش بالا

اولین شرط این است که مجموعه‌هایی که می‌خواهند برای دریافت نمایندگی فروش محصولات ترش طعم اقدام نمایند، قدرت پخش بالایی داشته باشند و بتوانند حجم خوبی از محصولات را به صورت عمده پخش کنند.

اعتبار مناسب

مجموعه‌هایی که می‌خواهند برای این کار اقدام نمایند، باید سابقه و اعتبار خوبی داشته باشند. زیرا برند ترش طعم یک برند معتبر و خوش نام به حساب می‌آید و برای اینکه به جایگاه فعلی که کسب کرده‌اند و اعتبار آن‌ها لطمه‌ای وارد نشود، می‌خواهد اطمینان حاصل نماید که نمایندگی‌ها کار خود را به خوبی انجام می‌دهند و باعث خدشه‌دار شدن نام این برند نشوند.

برخورداری از امکانات لازم

یکی دیگر از فاکتورهای مهم این مجموعه برای انتخاب نمایندگی این است که مجموعه‌ای که می‌خواهد این کار را به عهده بگیرید، امکانات، ابزارها و نیروی مناسب برای به بهترین نحو انجام دادن کارها را داشته باشد. شرکتی که برای دریافت نمایندگی فروش محصولات ترش طعم اقدام می‌کند باید نیروی انسانی فعال و ویزیتور به تعداد لازم داشته باشد. همچنین داشتن انبار برای نگهداری کالا و توانایی انبارگردانی نیز از فاکتورهای ضروری است.

علاوه بر این موارد مالکیت خودرو پخش نیز باید در اختیار خود مجموعه باشد و در پایان نیز تضامین لازم را به شرکت مهر گستران طعم ساز ارائه نماید. برای اطلاع دقیق‌تر و کامل‌تر از شرایط به عهده گرفتن نمایندگی می‌توانید از طریق شماره تماس‌هایی که این شرکت در وب‌سایت خود قرار داده، با آن‌ها ارتباط برقرار کنید و اطلاعات لازم را کسب نمایید.

چه کسانی می‌توانند برای دریافت نمایندگی محصولات ترش طعم اقدام کنند

نمایندگی فروش محصولات ترش طعم یک فرصت مناسب برای ایجاد کسب و کاری پررونق و پرسود است. کلیه عمده فروشان، شرکت‌های پخش و همچنین پخش‌های گرم در همه شهرهای ایران می‌توانند برای دریافت نمایندگی اقدام کنند.

برای این کار آن‌ها باید ابتدا درخواست خود را به مدیران فروش استانی برند ترش طعم (شرکت مهر گستران طعم ساز) اعلام کنند تا آن‌ها لیست کامل قیمت و همچنین کاتالوگ محصولات را برای مطالعه در اختیار متقاضیان قرار دهند. در مرحله بعدی می‌توانند نمونه‌ای از محصولات را دریافت کنند و بازار خود را آزمایش نمایند.

البته بدیهی است که یک مجموعه بزرگ مثل ترش طعم متقاضیان زیادی داشته باشد و بررسی و پاسخگویی همه آن‌ها کار دشوار و زمان بری خواهد بود. در پایان باید به این نکته توجه داشته باشید که به خاطر بالا بودن تعداد تقاضا اولویت با کسانی خواهد بود که قدرت فروش بالاتر، قدرت خرید نقدی و اعتباری بیشتر و همچنین توانایی پخش و فروش حداکثری داشته باشند.

کسب و کاری پرسود با نمایندگی فروش محصولات ترش طعم

نمایندگی فروش محصولات ترش طعم به دلایل مختلفی می‌تواند یک تجارت سودآور باشد. در این بخش می‌خواهیم به چند مورد از دلایل پربازده بودن این کسب و کار اشاره کنیم.

تقاضای رو به رشد برای میان وعده سالم

در سال‌های اخیر، تغییر قابل توجهی در ترجیحات مصرف کنندگان به سمت گزینه‌های غذایی سالم‌تر صورت گرفته است. مردم نسبت به انتخاب‌های غذایی خود آگاه‌تر می‌شوند و فعالانه به دنبال میان وعده‌هایی هستند که از مواد طبیعی ساخته شده باشند. لواشک و ترشک کاملاً با این روند مطابقت دارد زیرا از میوه‌های واقعی و بدون هیچ گونه افزودنی مصنوعی یا مواد نگهدارنده ساخته شده است.

لواشک و ترشک ترش طعم به خاطر اینکه از میوه‌های تازه تولید می‌شوند و همچنین مواد افزودنی به آن‌ها اضافه نشده، بسیار سالم هستند و یکی از بهترین گزینه‌های برای لذت بردن از یک میان وعده  کم کالری و مفید به حساب می‌آیند.

راحتی و قابل حمل بودن

این محصول یک گزینه میان وعده فوق‌العاده راحت به شمار می‌رود، به ویژه برای افرادی که سبک زندگی پرمشغله‌ای دارند. سبک، جمع و جور است و نیازی به یخچال ندارد و حمل و مصرف آن را در حین حرکت آسان می‌کند. این فاکتور راحتی برای مصرف‌کنندگانی که به دنبال میان‌وعده‌های سریع و بدون دردسر هستند، جذاب است و به سودآوری فروش محصول کمک می‌کند.

لواشک صادراتی ترش طعم راناس مدل‌های متنوعی دارد و طراحی بسته‌بندی محصولات به شکلی است که بتوان آن را به راحتی در کیف گذاشت و با خود به خارج از منزل برد. بسته‌بندی‌ها کاملاً بهداشتی هستند تا از ورود هرگونه آلودگی جلوگیری شود به همین دلیل افراد می‌توانند با اطمینان خاطر عصرانه ترش مزه و سالم خود لذت ببرند.

ماندگاری طولانی

در مقایسه با مواد خوراکی دیگر، لواشک ماندگاری طولانی‌تری دارد. فرایند کم آبی که در تولید آن استفاده می‌شود، بیشتر رطوبت را از بین می‌برد که به جلوگیری از فساد و افزایش عمر مفید آن بدون نیاز به یخچال یا مواد نگهدارنده کمک می‌کند.

این ماندگاری طولانی به تولیدکنندگان اجازه می‌دهد تا موجودی را برای دوره‌های طولانی‌تری ذخیره کنند و خطر هدر رفتن محصول را کاهش داده و آنها را قادر می‌سازد تا خواسته‌های مشتری را به طور مداوم برآورده نمایند. از این رو گرفتن نمایندگی فروش محصولات ترش طعم فرصت بسیار خوبی است تا روی یک محصول پرسود، پرطرفدار و با بازار هدف گسترده سرمایه‌گذاری نمایید.

تطبیق پذیری در طعم‌ها

این محصولات به دلیل تنوع میوه‌ها طیف وسیعی از طعم‌ها را ارائه می‌دهند. از طعم‌های سنتی مانند آلوچه، زردآلو و زغال‌اخته گرفته تا آلبالو، همیشه گزینه‌ای برای پاسخگویی به هر سلیقه‌ای وجود دارد. این تطبیق پذیری به فروشندگان اجازه می‌دهد تا با ارائه مجموعه‌ای از طعم‌ها که برای افراد مختلف جذاب است،پایگاه مشتریان متنوعی را جذب کنند.

این تنوع در مزه در کمتر محصولاتی یافت می‌شود و نقطه قوت لواشک ترش طعم به حساب می‌آید. هرچه یک محصول انعطاف پذیری بیشتری برای برآورده کردن نیاز و جلب رضایت طیف بیشتری از افراد را داشته باشد، مشتریان بالقوه بیشتری خواهد داشت.

محصول با ارزش افزوده

لواشک و ترشک با تبدیل میوه‌های تازه به یک میان‌وعده راحت و خوشمزه که افراد می‌توانند در هر زمان و هر مکان از آن لذت ببرید، ارزش افزوده ایجاد می‌کند. با این ارزش افزوده فروشندگان می‌توانند حاشیه سود خوبی داشته باشند.

اعطاء نمایندگی فروش لواشک و ترشک ترش طعم یک فرصت فوق‌العاده برای افرادی به حساب می‌آید که شرایط لازم برای بازاریابی، انبارداری و پخش این محصول را داشته باشند. این محصول به خاطر تقاضای بالا و ارزش افزوده مناسبی که دارد می‌تواند افراد را به سود خوبی برساند.

بهره مندی از اعتباربرند ترش طعم

یکی از اصلی‌ترین بخش‌ها در یک کسب و کار موفق ایجاد اعتبار و اعتماد در بین بازار هدف و مشتریان بالقوه خود است. تا زمانی که یک کسب و کار نتواند در تجارت اعتبار کافی را کسب نماید، نخواهد نتوانست طیف مخاطبان و مشتریان خود را گسترش دهد.

به همین دلیل اعطاء نمایندگی لواشک ترش طعم به افراد واجد شرایط یک فرصت فوق‌العاده و استثنایی به شمار می‌رود. زیرا افراد با دریافت نمایندگی فروش لواشک و سایر محصولات این مجموعه، می‌توانند بدون هیچ سختی و دردسری مرحله برند سازی و کسب اعتبار را پشت سر بگذارند و از اعتبار بسیار خوبی که این شرکت در بازار کسب کرده بهره ببرند.

قطعاً فروش محصولات یک برند معتبر و باسابقه کار بسیار ساده‌تری از فروختن تولیدات یک مجموعه گمنام و ناشناخته است، زیرا مردم راحت‌تر می‌توانند به شرکت‌های نام آشنا اعتماد کنند. گرفتن نمایندگی فروش محصولات ترش طعم می‌تواند شما را چندین گام از دیگران برای رسیدن به فروش خوب و درآمد بالا پیش بیندازد.

دلیل پرفروش بودن ترشک و لواشک ترش طعم

گرفتن نمایندگی این محصول از برند ترش طعم می‌تواند یک فرصت بیزینسی پرسود باشد، زیرا این محصول با استقبال خوبی از طرف مردم مواجه می‌شود. این استقبال دلایل مختلفی دارد. اول اینکه لواشک یک میان وعده محبوب در کشور ما به حساب می‌آید و با ذائقه ایرانیان سازگار است. همچنین بازار هدف و مشتریان بالقوه این محصول محدود به رده سنی خاصی نمی‌شود و از خردسال تا بزرگسالان همگی از خوردن این خوراکی لذت می‌برند.

علاوه بر این موارد لواشک به خاطر کالری بسیار کمی که دارد و اینکه باعث چاقی نمی‌شود، می تتواند گزینه مناسبی برای افرادی باشد که رژیم دارند و یا روی میزان کالری مصرفی خود حساس هستند. همچنین این محصول فواید بسیار زیادی برای سلامتی دارد و مصرف آن برای جلوگیری از برخی بیماری‌ها و بهبود عملکرد دستگاه‌های مختلف بدن نیز مفید است.

لواشک از میوه‌هایی تولید می‌شود که حاوی مواد مغذی از جمله فسفر، کلسیم، آهن و فیبر هستند. همچنین ویتامین‌های C، B و A را نیز شامل می‌شوند. این مواد مغذی و ویتامین‌ها می‌توانند به رفع یبوست، کاهش وزن و جلوگیری از پرخوری، شفافیت و پاک‌سازی پوست، کنترل فشارخون از طریق کاهش کلسترول خون، جلوگیری از خستگی و موارد این چنینی کمک کنند. به همین دلیل این محصول بسیار در بین مردم کشور ما محبوب است و داشتن نمایندگی فروش محصولات ترش طعم یک بیزینس پررونق به حساب می‌آید.

معرفی محصولات مختلف برند ترش طعم

محصولات ترش طعم از تنوع بالایی برخوردار است و این یکی از نقاط قوت‌های اصلی این مجموعه به شمار می‌رود. انواع مختلف ترشک‌های این مجموعه در 5 طعم آلبالو، زغال‌اخته، زردآلو، آلوچه سانتریزه و آلوچه جنگلی تولید می‌شود. مدل‌های مختلف ترشک‌ها استندی، ظرفی کریستالی، پیاله‌ای و لیوانی هستند.

آن‌ها بسته‌بندی‌های کاملاً بهداشتی دارند و برای نگهداری نیازی به قرار دادن آن‌ها در یخچال نیست و به راحتی می‌توان آن‌ها را در دمای معمولی نیز نگهداری کرد. لواشک‌های تولیدی توسط برند ترش طعم نیز 5 طعم دارد که سیب، زردآلو، آلو، آلبالو و انار را در برمی‌گیرد.

مدل‌های مختلف این محصول شامل لواشک استیکی ترش طعم، ظرفی، پذیرایی، تخت، رولی و متالایز می‌شود. این تنوع بالا باعث می‌شود تا هر شخص با هر سلیقه و ذائقه‌ای بتواند محصول مورد علاقه خود را در بین این گزینه‌های متنوع پیدا کند. برای مشاهده محصولات و آگاهی از اطلاعات دقیقی آن‌ها (مثل وزن هر بسته و تعدادی که از هر مدل در یک کارتون قرار دارد) می‌توانید به وب‌سایت ترش طعم مراجعه نمایید. همچنین اگر همچنان ابهامی برای شما وجود داشت و یا سؤالی داشتید می‌توانید با شماره تماسی که در سایت اعلام شده تماس بگیرد و سؤالات خود را مطرح کنید.

جمع بندی

یکی از پرطرفدارترین خوراکی‌ها در کشور، لواشک است که خوشبختانه در تولید این محصول برندهای معتبری مشغول به فعالیت هستند. با پیشرفت تکنولوژی تولید صنعتی لواشک روزبه‌روز توسعه یافته و سالم‌ترین محصولات روانه بازار می‌شوند. ما در این مطلب سعی کردیم تا شما را با با برند ترش طعم بیشتر آشنا کنیم و نحوه اعطای نمایندگی این برند را برای شما شرح دهیم. شما می‌توانید از طریق سایت این مجموعه در جلسات مشاوره شرکت داشته باشید.