نمایشگاه شیرینی و شکلات 1402

حضور برند ترش طعم در نمایشگاه شیرینی و شکلات 1402

لواشک یکی از خوراکی‌های محبوب در بین ما ایرانیان به حساب می‌آید. این محصول به خاطر کالری کم و خواص فوق‌العاده در بین همه سنین محبوب است. برند ترش طعم در نمایشگاه شیرینی و شکلات 1402 نماینده این دسته از محصولات بود که مردم به شدت از آن استقبال کردند.

در این مطلب می‌خواهیم شما را با محصولات این برند معتبر و برجسته بودن آن در بیست و دومین نمایشگاه شیرینی و شکلات ایران بیشتر آشنا کنیم.

برند ترش طعم در نمایشگاه شیرینی و شکلات 1402

نمایشگاه شیرینی و شکلات 1402 نیز برگزار شد و برندهای بسیار مختلفی در این دوره شرکت کردند و محصولات خود را برای بازدیدکنندگان به نمایش گذاشتند. این دوره با استقبال بسیار خوبی از طرف مردم مواجه شد و تعداد بازدید کنندگان نسبت به سال‌های قبل افزایش پیدا کرده بود. برند ترش طعم نیز یکی از مجموعه‌های حاضر بود که عملکرد فوق‌العاده ای داشت. 

این نمایشگاه از تاریخ 16 شهریورماه شروع شد و تا سه روز بعد یعنی نوزدهم ادامه داشت. لواشک ترش طعم به خاطر تنوع بالا و طعم فوق‌العاده بسیار با استقبال بازدید کنندگان مواجه شد. آن‌ها به خاطر کیفیت بالای محصولات خود توانستند نگاه‌ها را به سمت خود جلب کنند. غرفه آن‌ها در سالن 31 بود که در پایان نمایشگاه تبدیل به پربازدیدترین غرفه سالن 31 شد. 

عملکرد فوق‌العاده آن‌ها ثابت کرد که در سال‌های آتی نیز پیشرفت چشمگیری خواهند داشت. حضور ترش طعم در نمایشگاه شیرینی و شکلات1402 بسیار پررنگ بود، آن‌ها یکی از بهترین مجموعه‌های شرکت کننده در این دوره از بین برندهای مختلف به حساب می‌آیند. این مجموعه همچنین اقدام به صادرات لواشک به دیگر کشورها نیز کرده است و علاوه بر بازار داخلی توانسته در بازارهای بین‌المللی نیز سهم داشته باشد.

دلیل استقبال بی‌نظیر مردم از برند ترش طعم در نمایشگاه 

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌ها و فاکتورها در حوزه تولید مواد خوراکی، استفاده نکردن از مواد افزودنی ناسالم و مضر است. لواشک تولید شده توسط برند ترش طعم از کیفیت بسیار بالایی برخوردار بوده و همچنین مواد افزودنی به آن اضافه نمی‌شود، این موضوع تأثیر بسیار مثبتی روی سلامت افراد دارد. 

همچنین این مجموعه محصولات خود را با میوه‌های تازه و طی یک فرایند کاملاً بهداشتی تولید می‌کند. به همین دلیل مصرف کنندگان می‌توانند بدون نگرانی و با اطمینان خاطر از بهداشتی بودن تمام محصولات، از این برند خرید کنند. همچنین همه نمادهای تجاری لازم اعمم از استاندارد و نماد سلامت را برند ترش طعم دریافت کرده است. 

همچنین آن‌ها تنوع محصول بالا و بسته‌بندی شیکی دارند، به همین منظور یکی از بهترین انتخاب‌ها برای پذیرایی از مهمان به حساب می‌آیند. علاوه بر این بچه‌ها می‌توانند آن‌ها را به عنوان یک میان وعده، سالم، بهداشتی و مفید به مدرسه ببرند.

لواشک یک میان وعده سالم و خوشمزه

لواشک یک میان وعده سالم و خوشمزه است که از پوره کردن میوه‌های تازه و پخش کردن آن به صورت نازک تا خشک شدن تهیه می‌شود و در نتیجه یک میان وعده جویدنی و خوش طعم با فیبر و مواد مغذی بالا به دست می‌آید.

به عنوان یک میان وعده سالم، این محصول یک انتخاب عالی برای هر کسی به حساب می‌آید که به دنبال یک رژیم غذایی سالم است. کالری و چربی کمی دارد و برای کسانی که سعی در کاهش وزن یا حفظ وزن سالم دارند گزینه بسیار خوبی به شمار می‌رود. علاوه بر این، سرشار از فیبر بوده و حاوی ویتامین‌ها و مواد معدنی ضروری است که برای حفظ سلامت کلی مهم هستند. همین موضوع باعث استقبال بی‌نظیر مردم از غرفه مجموعه ترش طعم شده بود.

لواشک صادراتی ترش طعم از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است به همین دلیل در بازار بین‌المللی نیز با استقبال بسیار خوبی مواجه شده و به فروش خوبی رسیده، این محصول به خاطر کیفیت عالی و تنوع بی‌نظیری که در طعم دارد، می‌تواند هر سلیقه و ذائقه‌ای را راضی کند.

انتخابی مناسب برای پذیرایی از مهمان

این محصول علاوه بر اینکه یک میان وعده سالم محسوب می‌شود، برای پذیرایی از میهمانان نیز گزینه‌ای عالی به شمار می‌رود. ظاهر رنگارنگ و پر جنب و جوش، آن را به گزینه‌ای جذاب برای هر بشقاب مهمانی تبدیل می‌کند. 

یکی از ویژگی‌های مهم در مورد لواشک، تطبیق پذیری آن است. می‌توان آن را با استفاده از انواع میوه‌ها، از آلو و زغال‌اخته گرفته تا انار و آناناس درست کرد. همچنین می‌توان آن را با مواد دیگری مانند سس‌های مخصوص سفارشی کرد تا ترکیبات طعم منحصربه‌فردی ایجاد کند. 

همچنین پذیرایی کردن با این محصول بسیار راحت است و می‌توانید انواع مختلف آن را مانند ترشک پیاله‌ای یا رولی از برند ترش طعم تهیه کنید و بدون هیچ دردسری و با هزینه بسیار مناسب یک پذیرایی خوب انجام دهید. 

در مجموع، لواشک یک میان وعده سالم و خوشمزه به حساب می‌آید که هم برای میان وعده‌های شخصی و هم برای پذیرایی از مهمانان عالی است. کالری کم و محتوای فیبر بالا آن را به گزینه‌ای ایده‌آل برای کسانی که به دنبال یک رژیم غذایی سالم هستند تبدیل می‌کند، در حالی که تطبیق پذیری و تنوع در طعم آن را به گزینه‌ای عالی برای پذیرایی از سلایق متفاوت تبدیل کرده است. اگر به دنبال یک میان وعده سریع و آسان برای مهمانی بعدی خود هستید، این محصول یکی از بهترین گزینه‌ها محسوب می‌شود.

خواص مصرف لواشک 

لواشک یکی از خوراکی‌های پرطرفدار در کشور ما به حساب می‌آید. آن را می‌توان از میوه‌های مختلفی مثل زردآلو، سیب، زرشک، انار، کیوی و زغال‌اخته تولید کرد. مصرف به اندازه این خوراکی می‌تواند فواید زیادی داشته باشد، که در این بخش به بررسی آن می‌پردازیم. این ماده سرشار از ویتامین‌های A و B بوده و همچنین دارای مواد معدنی مختلفی از جمله روی، فیبر، آهن و فسفر است. 

کاهش وزن 

همان طور که پیش‌تر اشاره شد لواشک منبعی غنی از فیبر به حساب می‌آید. به همین دلیل مصرف آن سبب می‌شود تا احساس سیری کنید و از پرخوری پرهیز نمایید. این اتفاق به مرور زمان می‌تواند باعث کاهش وزن و لاغری شما گردد. همچنین این خوراکی کالری بسیار کمی دارد و مصرف آن سبب اضافه وزن نمی‌شود. 

رفع یوبوست 

یکی دیگر از فواید مصرف این خوراکی رفع یوبوست به حساب می‌آید، دلیل این موضوع نیز وجود فیبر فراوان در آن است. در واقع مصرف لواشک به عنوان یک میان وعده سالم باعث تنظیم عملکرد دستگاه گوارش می‌شود و از بیماری یوبوست پیشگیری می‌کند. 

البته این نکته را باید در نظر داشته باشید که باید این محصول را از یک برند معتبر تهیه نمایید که خیالتان از بابت بهداشتی بودن آن راحت باشد. برند ترش طعم که یکی از موفق‌ترین مجموعه‌ها در نمایشگاه شیرینی و شکلات 1402 به حساب می‌آید، یکی از بهترین انتخاب‌ها است. زیرا محصولات خود را بدون اضافه کردن مواد افزودنی و با رعایت کاملاً بهداشت تولید کرده و روانه بازار می‌کند.

جلوگیری از خستگی 

برای کودکانی که به مدرسه می‌روند و یا افرادی که سر کار می‌روند و به دنبال یک میان وعده مغذی هستند، لواشک گزینه‌ای بسیار ایده‌آل به حساب می‌آید. این خوراکی به خاطر ویتامین‌ها و مواد مغذی که دارد، می‌تواند مواد مورد نیاز بدن برای فعالیت فکری و جسمی را تأمین کند و از زود خسته شدن جلوگیری نماید. 

درمان عفونت‌های ادراری 

فیبر و دیگر مواد مغذی موجود در لواشک می‌توانند باعث پاکسازی بدن شوند. به همین دلیل مصرف آن موجب دفع سموم می‌گردد و از عفونت جلوگیری می‌کند.

جلوگیری از مشکل فشار خون

فشار خون یکی از مشکلاتی رایجی به حساب می‌آید که افراد در سنین میان سالی با آن مواجه می‌شوند. یکی از مهم‌ترین و بهترین راه حل‌های جلوگیری از این اتفاق می‌تواند داشتن یک رژیم غذایی مناسب باشد. لواشک‌هایی که طعمی ترش دارند، برای کنترل فشار خون مفید هستند. در واقع مصرف آن‌ها میزان کلسترول خون را کاهش می‌دهد و به این ترتیب می‌تواند باعث کنترل فشار خون شود.

برند ترش طعم، تنوع بالایی در طعم‌های مختلف این محصول دارد و شما می‌توانید با توجه به سلیقه خود، محصول مد نظر خود را خریداری نمایید. آن‌ها در نمایشگاه شیرینی و شکلات 1402 تنوع بالای خود را به نمایش گذاشتند، اگر نمایشگاه را از دست داده‌اید، با مراجعه به وب‌سایت آن‌ها می‌توانید انواع مختلف محصولاتشان را مشاهده کنید.

کنترل کردن تومور سرطانی 

میوه‌های قرمز رنگ مثل انار، زغال‌اخته و آلبالو خاصیت آنتی‌اکسیدانی دارند. بنابراین لواشک تولید شده از آن‌ها نیز این ویژگی را خواهد داشت. به همین دلیل مصرف این خوراکی‌ها می‌تواند میزان رادیکال‌های آزاد بدن را کنترل نماید. رادیکال‌های آزاد یکی از اصلی‌ترین دلایل تشکیل تومورهای سرطانی به حساب می‌آیند. 

این برند ترش طعم این طعم‌ها را نیز در طیف وسیع محصولات خود جا داده می‌توانید آن‌ها را از طریق وب‌سایت این مجموعه مشاهده کرده و در صورت تمایل سفارش دهید. 

پاکسازی پوست

با مصرف این محصول به دلیل داشتن فیبر، فرایند دفع سموم در بدن شما بهبود پیدا می‌کند. این اتفاق موجب پاکسازی و شفاف شدن پوست می‌شود. به همین دلیل اگر می‌خواهید پوستی شاداب و با نشاط داشته باشید، این خوراکی سالم را به رژیم غذایی خود اضافه کنید.

فرصت عالی برای سرمایه گذاری در مجموعه ترش طعم

در آخرین دوره نمایشگاه شیرینی و شکلات 1402 مجموعه معتبر ترش طعن کیفیت محصولات خود را به رخ رقبا کشید. همچنین این شرکت اقدام به صادرات محصولات خود کرده است و در بازارهای بین‌المللی نیز حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. همه این ها نشان دهنده پتانسیل بالای آن‌ها برای پیشرفت و فروش بیشتر است. آن‌ها اکنون تصمیم گرفتند تا کار خود را گسترش دهند و همچنین فرصت شغلی برای دیگران به وجود آورند. این یک فرصت فوق‌العاده برای شروع یک کسب و کار تضمینی و سودزا به حساب می‌آید. 

آن‌ها قصد دارند نمایندگی فروش محصولات ترش طعم را به افرادی که شرایط لازم برای این کار را دارند، اعطاء کنند. اگر شرایط راه اندازی نمایندگی و مدیریت آن را دارید، این فرصت را نباید از دست بدهید. البته برای این کار شرایطی تعیین شده که لازم است آن‌ها را داشته باشید. برای کسب اطلاعات کامل‌تر و آگاهی از شرایط دقیق دریافت نمایندگی می‌توانید به وب‌سایت برند ترش طعم مراجعه نمایید. همچنین می‌توانید از راه‌های ارتباطی که در سایت قرار داده‌اند با آن‌ها تماس بگیرید. 

اعطاء نمایندگی فروش محصولات ترش طعم فرصت مناسبی برای کسانی است که در حوزه فروش، بازاریابی و انبارداری محصولات تجربه دارند و می‌خواهند یک کسب و کار جدید را شروع کنند. از آنجایی که این موضوع متقاضیان زیادی خواهد داشت، اولویت با کسانی خواهد بود که قدرت فروش بیشتر و همچنین توانایی خرید نقدی بالاتری نسبت به دیگران داشته باشند. تمامی شرکت‌های فعال در حوزه پخش و همچنین عمده فروشان می‌توانند برای دریافت نمایندگی در صورت داشتن شرایط لازم اقدام نمایند. 

این کسب و کار از دو جهت می‌تواند بسیار پرسود باشد. اول اینکه لواشک از محصولات خوراکی پرطرفدار در کشور ما به حساب می‌آید و همه افراد در تمامی سنین متقاضی این محصول هستند و بازار هدف گسترده‌ای دارد. از سوی دیگر اعتبار برند ترش طعم باعث می‌شود افراد بتوانند راحت‌تر اعتماد کنند و با اطمینان خاطر خرید نمایند.

معرفی محصولات ترش طعم

نقطه قوت مجموعه ترش طعم تنوع بسیار زیاد محصولات آن‌ها به حساب می‌آید. این باعث شده افراد مختلف با سلایق و ذائقه‌های مختلف همگی بتوانند از این مجموعه خرید کنند. هر فردی با هر ذائقه‌ای می‌تواند محصول مناسب خود را در بین محصولات متنوع ترش طعم پیدا کند.

ترشک استندی

این محصول یک گزینه مناسب برای بردن به مدرسه و محل کار است. این نوع قابلیت آویزان کردن در استندهای فروشگاهی را دارد و بسته‌بندی آن سلفونی و کاملاً بهداشتی است. از آنجایی که به راحتی می‌توان آن را در کیف گذاشت و به مدرسه، محل کار و جاهای دیگر برد، با استقبال خوبی مواجه می‌شود.

 هر استند شامل 12 عدد از این محصول بوده و در هر کارتون 6 عدد استند قرار دارد. در نتیجه هر کارتون شامل 72 عدد از این نوع محصول است.

ترشک ظرفی 

این یکی دیگر از انواع محصولات برند ترش طعم به حساب می‌آید که هر بسته معمولی آن 140 گرم وزن دارد و 20 عدد از آن در کارتون قرار می‌گیرد. اما در نوع مینی هر بسته 100 گرم وزن داشته و در هر کارتون 28 عدد از آن وجود دارد. آن‌ها را می‌توان در دمای طبیعی نگهداری کرد و نیاز به قرار دادن در یخچال نیست. همچنین تا 18 ماه این محصولات ماندگاری دارند. 

ترشک پیاله‌ای

نوع پیاله‌ای یکی از مدل‌ها محبوب به شمار می‌آید که در دو وزن 150 گرمی (مینی) و 250 گرمی تولید می‌شود. این محصول در طعم‌های مختلفی از جمله زردآلو، زغال‌اخته، آلبالو و آلوچه موجود است. 

ترشک لیوانی

هر کارتون شامل دو بسته 12 عددی از این محصول بوده و هر بسته ترشک لیوانی 80 گرم وزن دارد. جزییات این محصول یا سایر محصولات را می‌توانید در وب‌سایت مجموعه ترش طعم مشاهده نمایید.

سایر مدل‌ها

برند ترش طعم مدل‌های دیگری شامل لواشک استیکی، متالادیز، تخت و رولی هم دارد که هر کدام از آن‌ها طعم‌های متنوع و خاص خود را دارند. همچنین لواشک پذیرایی ییکی دیگر از انواع محصولات آن‌ها به شمار می‌آید که در وزن‌های 350 گرمی، 1 کیلویی و 3 کیلویی تولید می‌شوند و یک انتخاب مناسب برای دورهمی‌ها به حساب می‌آیند.

جمع بندی

در دنیای امروز خوراکی‌هایی نظیر لواشک طرفداران بسیار زیادی دارد و وجود برندهای مختلف در کشور باعث شده تا رقابت نزدیکی داشته باشند. این رقابت باعث بهبود کیفیت محصولات و تضمین سلامت مصرف کنندگان شده است.

ما در این مطلب در مورد برند ترش طعم و حضور سبز آن در بیست و دومین نمایشگاه شیرینی و شکلات ایران اطلاعاتی را در اختیار شما قرار دادیم. برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید وارد سایت این شرکت بزرگ شوید و از تنوع محصولی بهره‌مند شوید.